LC Waikiki se evidențiază ca un important retailer internațional de modă, remarcându-se printr-o extindere la scară globală. Fondată inițial în Franța în anul 1988, compania a trecut sub control turcesc în anul 1997, odată cu achiziționarea sa de către Tema Tekstil. Principala misiune a organizației, redată prin sloganul „Toată lumea merită să se îmbrace bine”, subliniază angajamentul față de oferirea unei game largi de îmbrăcăminte, accesorii și articole pentru casă, orientate către accesibilitate și tendințe moderne, adresate bărbaților, femeilor și copiilor.
Rețeaua LC Waikiki cuprinde peste 1.200 de magazine în mai mult de 56 de țări. România s-a numărat printre primele piețe unde compania și-a inaugurat prezența directă, deschizând primul magazin în octombrie 2009. Sediul principal se află la Istanbul, Turcia. LC Waikiki își consolidează continuu expansiunea, menținând un rol relevant pe piața mondială de fast fashion, cu focus deosebit pe regiuni precum Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa și Asia Centrală. Strategia sa se concentrează pe calitatea produselor și pe accesibilitatea prețurilor, pentru a satisface o largă varietate de cerințe ale consumatorilor. Portofoliul de produse acoperă inclusiv colecții destinate nou-născuților și femeilor însărcinate. Pe lângă rețeaua de magazine fizice, LC Waikiki pune la dispoziție și platforme online, asigurând livrare rapidă și sigură a comenzilor.
Website | Număr de review-uri | Review |
---|---|---|
510 | 4.4 / 5 | |
309 | 4.1 / 5 |